4. prosince 2017

Pohodový adventní víkend

 Adventní věnce nazdobeny, svícen oprášen a vystaven a parapet, svíčky s vůní Vánoc nakoupeny... Na letošní advent jsme byli náležitě připraveni. :)

... dokonce jsem se už pustila i do pečení. Linecké a vinné cukroví... než jsem se ale dohrabala k tomuhle článku, stihla jsem upéct ještě kokosky, sněhové pusinky, ořechové trubičky, vanilkové rohlíčky a babiččiny rohlíčky. Ještě něco přibude, pak budu plnit... :)


Na adventní notu jsme se hezky naladili už v sobotu, kdy jsme navštívili adventní trhy na zámku Sychrov. 

Na těchto trzích jsme byli poprvé a určitě né naposled. Konečně jsme totiž objevili trhy, na kterých si člověk kromě svařáku a klobásy může zakoupit i různé ručně dělané dekorace a jiné výrobky. Šikovných lidí a krásných výrobků tam bylo spousty, mohli jsme tak pokoupit i nějaké vánoční dárečky. A vůbec celá atmosféra tohohle trhu byla krásná. I přes poměrně velký dav lidí jsme si to moc užili.

... jasně, že ty klobásy tam samo byly taky! :-) 

Ze stánků s občerstvením se mi nejvíc líbil tento. Obsluhovaly v něm babičky v úžasných kostýmech a prodávaly staročeské pochoutky, které vypadaly vážně dobře. Taky měl prodej jejich dobrot asi největší úspěch! :-) 


O první adventní neděli jsme vyrazili do kostelíka, probíhalo zde v rámci mše posvěcení adventních věnců. Kromě toho celou mši doprovázela dětská hudební kapela a bylo to moc hezké. 


Věnečků se sešlo docela dost, ani jsem nevyfotila všechny. Největší věnec zůstává v kostele a už na něm hoří 1. svíce. Možná se to z fotky nezdá, ale věnec je skoro metr široký, je vážně obří. Vždycky se mi tyhle věnce v kostelech moc líbí... :) Tenhle navíc zdobí vytlačované perníčky a svíčky jsou ze včelího vosku. 

... a i na tom našem hoří první svíčka. :)


Tak takový byl náš první adventní víkend. Pěkně jsme ten advent začali a u nás dnes chumelí jak o život, huráááá! :-) 





16 komentářů:

  1. Luci, užili jste si pohodový víkend. Věnce v kostele jsou moc pěkný. Ten obří věnec na fotce vůbec nevypadá moc obří. Líbí se mi jeho výzdoba, jednoduchá a pěkná.
    Dnes u nás začalo sněžit.
    Přeji ti pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, byl to zajímavý výlet do Sychrova. O svěcení věnců v kostele jsem nevěděla. Musím se na to zeptat maminky. Krásné adventní dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucinko, to byl krásný advent. Jsem ráda, že jsem mohla s tebou nakouknout. Krásný advent Lucinko a Matýskovi posílám pohlazení. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, krásně jste si víkend užili a co jste toho stihli a kolik už máš napečeno. Wau. Trhy na Sychrově vypadají opravdu báječně, také bych si je užívala. To prostředí musí umocnit vánoční atmosféru. A stánek s občerstvením byl podobný u nás na trzích na jaře.(https://fotodasaf.blogspot.cz/2017/04/velikonocni-trhy.html)
    Přeji pohodový adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás chumelilo včera, jenže je nad nulou a dnes už skoro celé dopoledne lilo, jako z konve. Takže veškerá vánoční nálada je v trapu. Doma to ale máme také vyzdobené, večer si svítíme a až to doma provoním pečením, tak si může venku pršet jak chce. ;-) Jo a ty "babičky" v čepcích u občerstvení, bývají i na našem vánočním trhu. V sobotu na něj jdu!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Lucko, koukám že první advent jste opravdu užili.
    My taky měli klobásky, ale domácí zvěřinové a k tomu malinové víno :o) Moc se mi líbí tvůj věnec na dveřích i ten adventní,je jednoduchý ale krásný. A ta červená deka na šedivém gauči, to je jako u nás :D
    Přeji vám hezký advent.

    OdpovědětVymazat
  7. Lucko, zdravím do Jizerek. Krásný víkend jste měli - ať jsou všechny dny před vánoci plné pohody. Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Měli jste krásný adventní víkend se vším, co k němu patří. Užívejte si takhle dál, bez spěchu. Hezký advent Luci, D.

    OdpovědětVymazat
  9. Lucko, věneček na dveřích máš moc hezký a sněženíčko, sněžení je nádherné. U nás je už pár dní celkem teplo a na sníh to zatím nevypadá. ;-) Přeji Ti krásné prožívání adventních dní.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný adventní čas, Luci,
    Jsi pilná jako včelka a tvé pojetí adventního času se mi líbí, je přitažlivé, užívejte si ho.
    Dámy v dobovém oblečení jsem měla možnost zažít na hrnčířských trzích v Berouně a skvěle, skutečně skvěle vaří.

    OdpovědětVymazat
  11. Adventní trhy v kulisách zámku (navíc tak pěkného jako je Sychrov) musely být fajn. I když tedy davy lidí nemusím...

    OdpovědětVymazat
  12. Trhy pěkné, sama se na naše teprve chystám. Babičkám to slušelo, určitě bych si u nich něco koupila. :-) Cukrovíčko máš pěkné, malinkaté, Tvůj bílý adventní svícen je také moc hezký. Já letos dělala s větvičkami smrčku. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jrásné trhy, Lucko! Na cukroví se chystáme dnes, Mikeš se moc těší ;)
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně jste si tp užili! :)
    Na Sychrově jsme byli na Velikonočních trzích, taky tam bylo krásně. Rádi tam chodíme i jen tak do parku, na procházky :).

    OdpovědětVymazat
  15. Luci, teda klobou dolů, jak to všechno stíháš? Já s cukrovím ještě nezačala. K.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)