13. prosince 2017

Fotodárky pod stromeček

Fotokalendáře připravuji pod stromeček každý rok. Vloni jsem na slevovém portálu vychytala akční cenu 249 Kč/ks, letos jsem u této samé firmy chtěla kalendáře udělat znovu, ale vůbec mi nevyhovoval program, ve kterém se kalendáře sestavují. Náhodně jsem narazila na tiskárnu Bontia, u které sice byly kalendáře o 40 Kč dražší, za to se jednoduše sestavovaly a nakonec jsou mnohem hezčí, větší a kvalitnější než jsem vůbec čekala. :)


 Všichni u nás v rodině rádi používají stolní týdenní kalendáře, do kterých si zapisují všechny důležité schůzky, kontroly u lékaře, svátky, narozeniny atp... Do takového týdenního kalendáře potřebujete ale celkem 54 fotek, což je někdy fuška dát dohromady. Každému z rodiny dělám kalendáře trošku jiný... babičce takový, aby na fotkách byla ona, její pejsek, děda atd... švagrové zas kalendář s fotkami z jejich dovolené, oslav narozeny a tak dále...


Po celý rok proto s sebou všude nosím foťák s sebou, abych zachytila okamžiky, které pak do kalendáře použiji... Snažím se vždy vložit fotky z uplynulého roku, tudíž jsou kalendáře každý rok úplně jiné... 


Všichni se u nás už každý rok těší, až zas pod stromečkem svůj fotokalendář najdou. Společně si pak hrozně rádi prohlížíme fotky v něm použité a komentujeme jednotlivé události, oslavy nebo setkání, která jsou na fotkách zachycena. A že jsme toho letos prožili tolik! Různé dovolené, oslavy, zlatá svatba rodičů, naše svatba, psí závody.... :) 


Po rodiče jsme letos nechali vyrobit ještě fotoobraz z naší svatby, mamka tak nějak naznačila, že nový obraz do obýváku by se jí šikl.... :) Bohužel pošta dovezla obraz v růžku promáčknutý, nejspíš na něj položila jiný těžký balík... Ale nebudu to řešit, ač to na fotce bije do očí, ve skutečnosti to tolik vidět naštěstí není... :) 


Fotokolandáře a jiné fotodárky jako dárek pod stromeček rozhodně doporučuji. Mám vyzkoušeno, že mají vždycky úspěch! :)




11 komentářů:

  1. Je pravda, že tyhle fotodárky jsou hrozně vděčný, když nevím coby, dám fotku kluků na plátno a je to :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Super kalendáře. Věřím , že dělají radost každý den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. No, se mnou by jsi kalendář nesestavila, já se totiž focení vyhýbám. :-D Ale jinak je to super nápad, kalendáře vypadají krásně a jako dárek určitě potěší! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dělám stejné dárky u stejné firmy:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že jsi mě potěšila dobrým nápadem, protože jednak to vypadá naprosto skvěle, úpravně a v jednoduchosti je krása, uložím si odkaz a budu fotit.
    Jsi šikovná, nadchnula jsi mě, pár jsem viděla, ale nadšená jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super Luci. Asi bych zvládla jeden na stěnu a pro všechny stejný :-) D.

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla jsem letos taky dát kalendář jako dárek, ale zůstalo jen při tom chtění. Teď když ty Tvoje vidím, tak příští rok už podobný dárek zrealizuji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné vánoční svátky, Lucí, prožité s těmi, co máš ráda a podle tvých představ ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takové kalendáře jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotodárečky! Do kalendářů bych ani nezapisovala, bylo by mi líto je poničit. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)