20. září 2017

Podzim u nás doma

Miluji dýně a vřesy, a tak u nás na podzim samozřejmě nesmí chybět. Kvůli našemu malému bytečku je však mohu pořídit jen v omezeném množství, koupila jsem tedy jen dva malé fialové vřesy a jednu hokaidó dýni, které jsem společně umístila na okenní parapet. Včera jsem si ze zahrádky přivezla ještě jednu větší dýni, tu jsem však ještě nestihla vyfotit, ale už má na parapetu také svoje místečko. :)

Trochu infantilní a kýčovitá dřevěná sovička nesmí v podzimní výzdobě chybět, přišla mi tehdy v obchodě roztomilá, tak ji teď přeci nenechám ležet ve skříni. :)


Do skupinky polštářků na pohovce v obýváku přibyl jeden nový, v červeno-béžové barvě, který jsem spíchla během jednoho deštivého odpoledne. Škoda, že na tom stroji nic víc než polštářek ušít nedokážu... :-D :)


Na dveřích mi letos podzimní věneček chybí, zatím mi tam visí ten ze svatby. Na ukázku jeden z podzimních věnců z loňských let, na přání zákaznice, nakonec si ho vyžádala i mamka a já doufám, že ji už i letos zdobí vchodové dveře! :)


17 komentářů:

  1. Lucko,
    věneček se ti moc povedl:-)
    Já jsme ostuda, na našich vchodových dveřích stále visí ještě jarní :-o
    Ale podzimní výzdobu v domě a na zahradě už také mám :-)
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná výzdoba, nic přehnaného to se mi líbí. Také pomalu začínám zdobit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, máš to hezky nazdobeno. Věnec jsem vloni šila, tak jsem ho letos jenom vytáhla. Měj se krásně D.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer,Lucinko.Máte krásně nazdobeno.Já jsem si vypěstovala dýně, které se sklízí až v říjnu a letos je mám obrovské.Koupila jsem si už také vřesy,ale zatím nesázím,protože v truhlíkách mám begonie a musím počkat do prvního mrazíku a pak nasázím.Všechno ještě krásně kvete.Jak begonie , , tak muškáty , dosny kany atd. Lucinko , těším se až vyfotíte Matýska, krásná fotka s ním byla, když jste mu řekla , že pojedete na houby.Ten měl tak šťastný očička, stejně jsou to nejchytřejší pejsci. Kdyby mi bylo tak o deset let míň tak bych ho hned chtěla.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké podzimní dotyky ve vašem bytě. Věnec je nádherný!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičko, ty už zdobíš ? Já jsem si ještě podzim nepustila do mysli, ale rýmu a nastydnutí ano.
    Neklesej na mysli, moje dcera se na stroji naučila šít neuvěřitelné věci, dej si čas.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná a jednoduchá podzimní výzdoba. Sice nemám ráda oranžovou barvu, ale k podzimu určitě patří, takže doma máme taky několik dýní s polu s vřesem. Je to jedinečná kombinace :-).
    Přeji krásné podzimní dny R.

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, nádherné podzimní zdobení :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná výzdoba, v tom sychravém počasí alespoň trochu příjemných teplých barviček :-).

    Polštářků není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lucinko, krásná jednoduchá výzdoba. Moc se mi líbí i tvůje věneček, také si chci nějaký udělat na dveře. Měj se moc hezky a užívej barev podzimu. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Luci, moc hezká výzdoba i polštářky :-) Taky jsem měla chvíli na okně vřes, ale Míša mi ho okusoval, tak musel jít ven :-) Jo, vřes, ne Míša :D Krásné podzimní dny a zdravím z Valašska :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tá teplá hrdzavá atmosféra v obývačke a ten šicí kútik, krásne!

    OdpovědětVymazat
  13. Panečku, tady už se ladí s podzimem :). Hezké, Kája.

    OdpovědětVymazat
  14. Luci, krásně sis to podzimně vyladila! Taky mi na dveřích chybí podzimní věneček. Dnes chci jít do lesa, tak snad najdu nějaké přírodniny, které bych mohla použít. Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné, sovička je super :o) A u nás doma to vypadá podobně. Venku v truhlících vřesy a dýničky, na dveřích věneček z kaštanů a lišejníku, a na gauči spoustu polštářků, u nás v šedivých tónech.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná výzdoba :-) Já nám to doma také zdobím podle ročního období :-) Každé má své kouzlo. Když to tak vidím, tak už bych také pomalu mohla vymýšlet, co dám na podzim do oken a na dveře. Vloni jsme si nechávali dělat nové plastové vchodové dveře od Pramos , tak by byl hřích nechat je bez věnce :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)