10. ledna 2017

Recyklace staré mikiny

Na internetu neustále narážím na nové a nové suprové nápady k různému tvoření, inspirace je tu opravdu spoustu. Nedávno mě nadchlo ušití psího/kočičího pelíšku ze starého svetru či mikiny (videonávod zde - klik ). Mikiny mi poskytla babička, která má takových kousků, co už neunosí, ve skříni spoustu a je fajn, že to byly mikiny větších rozměrů, protože čím větší mikča, tím větší pelíšek! :) 
Známá shodou okolností vyřazovala staré polštáře, a tak jsem si ihned řekla o výplň, ta se mi na pelíšek šikla. Obdržela jsem celý pytel dutého vlákna, a tak jsem se mohla do pelíšku hned pustit! 
Ušití je velmi snadné, ale vzhledem k tomu, že jsem si zvolila fleecovou mikinu a prošívala jsem poměrně tlustou vrstvu, rup - a zlomila se jehla v šicím stroji! Nakoupila jsem si ale jehly do zásoby, tak ať si klidně ještě nějaká rupne, to už mě nezastaví! :D 

Pelíšek je měkkoučký, hezky hřeje, jen bych pro příště vymyslela nějaké estetičtější spojení rukávů mikiny. :) 
Myslela jsem, že pelíšky ušiji útulkáčkům, teď v zimě potřebují teplé místečko na spaní, tak třeba by byl útulek za pelíšky rád, i když nejsou nijak krásné. Jenže.... jak vidíte, pelíšek si ihned zabral náš Matýsek a myslím, že se ho nehodlá jen tak vzdát, peleší se v něm každý den a to i když se do něj jen tak tak vejde! :) :) 



19 komentářů:

  1. Tak to se ti opravdu povedlo,vypadá to moc hezky a je vidět,že pejsek je tam naprosto spokojený:)Škoda,že neumím šít,taky by se mi takový pelíšek pro toho našeho pejska k babi líbil.A ten nápad ušít takové pelíšky pro útulky je super!Určitě by se jim takové pelíšky moc líbily i hodily:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad! Taky mám ráda když se zužitkuje už nepotřebná věc a tohle se mi líbí moc. Jen nevím, jestli seženu tak obrovskou mikinu pro to naše čtyřnohé zvíře:))
    Zdravím Tebe i Matýska!:))
    A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, vy máte retrívra, viď? Tak to bys musela pro tak velkou mikinu někam do baculky, do obchodu s XXL módou :) :) :)

      Vymazat
  3. Je vidět, že Matýsek pochopil, pro koho jsi pelíšek šila, moc se ti povedl. Recy nápady jsou super. Kdysi jsem hodně přešívala. Krásný den Luci. D.

    OdpovědětVymazat
  4. To je vážně dobrý nápad Lucko. Matýskovi se pelíšek očividně zamlouvá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to skvělý nápad Luci. Matýsek ti dal jasně najevo, že to tak vidí i on :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že ten návod jsem nedávno taky viděla, jen jsem neměla odvahu se do něho pustit. Myslím, že Matýskovi je úplně jedno, jako je spojení rukávů a mikiny, hlavně, že je měkoučký a dobře se mu na něm odpočívá. Našít pelíšky do útulku je dobrý nápad, ale nejprve bych se informovala kolik, zda a jak velké je chtějí.
    Taky mám moc ráda recy nápady, mám jich vytištěnou celou hromadu, ale s realizací je to horší.

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem tenhle návod na pelíšek kdysi někde viděla, ale tady je navíc s návodem, což je super. :-D Ale už nemám žádného živočíška, pro kterého bych ho mohla udělat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já si myslím, že je pelíšek parádní a váš Matýsek si to myslí taky :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Lucko, máš krásný nápad - pomoct útulku a náhodou - pelíšek se povedl, super recyklace. Přeji krásné dny a spoustu zrealizovaných nápadů :) Jola

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Lucí!
    Tak já stále čekám, kdy vydáš nový článek na blogu a ty už kraluješ na blogspotu! :-)
    Čirou náhodou jsem tě teď objevila a hned jsem věděla, že jsi to ty! :-)
    Jen pejska máš většího! :-) Ale jak jsem tu listovala, tak vím, že máte i jorkšírka. :-)
    Chtěla jsem ti moc pogratulovat k zasnoubení! ♥♥
    A byteček máte krásně zařízený. :-)
    Měj se tuze krásně a hlavně přeji šťastný Nový rok 2017! Hodně štěstí, ZDRAVÍ, lásky! :-) Šárka (ta z Jihlavy). ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ahoj Šári! :-) Jsem tak ráda, žes ke mně nakoukla a zanechala milý komentář, komentáře od tebe mě vždycky moc potěšily.. :-)
      Co se pejska týče, mamka se jorkšírky Sofinky nechtěla vzdát (stěhovala jsem se z Českých Budějovic do Jablonce), a mě tu psí parťák chyběl, tak jsme si s partnerem pořídili borderáčka Matýska. :) A to je taky skvělý chlupáč.
      Moc ti děkuji i za gratulaci a pochvalu bytečku. :-)
      Šárko měj se také moc fajn a určitě budu moc ráda, když se u mně zase někdy ukážeš! :-)
      PS: Dnes cestujeme také na Vysočinu! :-)

      Vymazat
  11. Skvělá recyklace! A jak si nový pelíšek Matýsek užívá :) ... i z fotek je vidět, že se ho jen tak nevzdá :) Pěkné zimní dny, Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Je vidět, že se ti pelíšek povedl, když ho matýsek hned vzal za svůj :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Luci, jsi moc šikovná. Pelíšek je moc krásný. Ze starého vykouzlit nové je velmi praktické. Naučila jsem se to od maminky a dělám to celý život.
    Jen tak dál, Lucko. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To je bezva nápad, už jsem koukla na videonávod, ale nemám stroj a v ruce by to bylo složitější. Možná, že se do toho pustím i tak ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda" Tahle recyklace se mi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jojo, také takhle u nás doma recyklujeme oblečení, ono se to ale nestane tak, že bychom to tak chtěli my, ale ono si to to naše zvířectvo doma vždycky jako svůj pelíšek zvolí samo :-D Nezbyde pak nic jiného, než si kupovat něco nového a co my budeme utrácet za drahé oblečení o obchodů? Zašli jsme na onlinesekac a tam vše vyřešili!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)