4. ledna 2017

Jak bylo u nás...

... letos.. vlastně vloni :) o Vánocích? Přímo skvěle! Stihli jsme navštívit všechny příbuzné, které jsme navštívit chtěli, rozdali jsme i obdrželi nádherné dárečky, dobře se najedli a popili, sledovali kouzelné pohádky, trávili čas s těmi nejbližšími... Zkrátka moc jsme si to užili! :)

Štědrý večer u mých rodičů
Příprava kapra na štědrovečerní večeři (byla to fuška! :)..... - u partnera se kapr krájí na podkovičky, u nás doma si letos taťka vyhrál a měli jsme filety téměř bez kostí. Jak porcujete kapra vy? :) My si na něm moc pochutnali.            ..... borovička u mých rodičů... ségra rozdává dárky... zasnoubení...dojatá babička Vlasta z fotokalendáře..... naše Sofinka si taky rozbalila dáreček a celý večer se od něj nehla :)

25. prosince - na Boží hod vánoční k nám každoročně na návštěvu jezdí naše babička Maruška s dědou Fandou. Znova rozdáváme dárky, cpeme se cukrovím, chlebíčkama ( já naschvál nesnídala a počkala si na chlebíčky a když jsem se zakousla do čtvrtého, děda pojal podezření, že jsem těhotná, protože prý nejím, ale žeru! :D ale já prostě jen měla hlad.. :) )... popíjíme domácí vaječňák, povídáme, smějeme a prostě si tu naší babičku s dědou moc užíváme. :) 


26. prosince - 2. svátek vánoční - využíváme krásného slunného počasí a vyrážíme vláčkem z Českých Budějovic do nedalekých Hradců a odsud pěkně po svých zpátky do Budějc. Procházka to byla krásná, nejvíc si ji samozřejmě užil Matýsek, protože okolní parádní louky přímo vybízeli k aportování! :)


27. prosince - jsme se přesunuli z ČB do Humpolce, odkud pochází partner a má zde většinu své rodiny. Navštívili jsme samozřejmě rodiče a rodinu staršího bratra. A zase se jedlo, pilo, rozdávali jsme dárky... Ale u partnerova bratra jsme dárky nedarovali jen tak. Dobře jsme je totiž schovali a rodinka si je dle různých indicií a šifer musela najít! Byla to sranda, bavilo nás už samotné vymýšlení nápověd a míst, kam dárky schováme a i pro obdarované to bylo zajímavé zpestření, luštění šifer je bavilo, pěkně spolupracovali a nakonec dárečky našli schované v autě v garáži. Jenže kde jsou klíčky od auta? To byl poslední, nejtěžší úkol, jelikož klíčky měl připnuté na obojku náš Matýsek a ten chvilku neposedí, takže si ho museli nejdřív šikovně odchytit. Ale povedlo se a za chvilku už se dárečky rozbalovaly u stromečku. :)


Po Vánocích přišlo těšení se na Silvestra, jenže už 30. prosince nás zmohla střevní chřipka, nejdřív partnera a když už se zdál být lepší a my odjeli slavit Silvestra k přátelům, dostihlo to i mně a já zvracela a zvracela.. a to i bez kapky alkoholu. :) Kurýrovala jsem se až do pondělka, takže jsem si i prodloužila volno a v práci si vzala den dovolené. Ale věřte mi, že bych raději byla v práci, než zažívat tohle... Ale teď už je dobře, zase jsme v plném pracovním nasazení a jak to u mně bývá, já si stýskám po rodině a hrooozně se mi nic nechce.... Ale mě za chvilku snad zase dohoní optimismus... :)









23 komentářů:

  1. Luci, gratuluji moc k zasnoubení! a také přeji ať máš celý rok vydařený a vše se Ti daří:) Z fotek je vidět jak nádherné svátky jste prožili:)
    U nás se doma taky kapr dělal na podkovičky, ale letos jsem úplně poprvé kapra kupovala jen pro nás a tím pádem se musela i poprat s porcováním. Ještě, že máme youtube kanál, kde se dá najít vše:). Takže jsem ho pěkně vyfiletovala a měli jsme ho také skoro bez kostí.
    Mávám, A.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda pěkná reportáż...Vše nej do roku 2017....Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne jsete si to uzili, uzasne podrobna dokumentace:-). Tak hlavne to zdravi. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, tak Sofinka je pejsek rodičů, proto jste si s partnerem pořídili Matýska. ;-) Vánoční svátky jste měli dost hektické, ale užívali jste si je krásně z fotek je to jasně vidět. :-) Střevní chřipka je prevít muselo ti být hodně zle, nedivím se, že jsi potřebovala ještě aspoň den volna. Tak ať tě brzo dohoní ten optimismus!!

    OdpovědětVymazat
  5. Užili jste si to pěkně. Akorát bez té střevní chřipky byste se určitě obešli. Letos toho bylo teď na přelomu roku všude spousta. Nám se to naštěstí vyhnulo.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. No a nejsi těhotná? Kvůli stejnému ( náhlé žravosti ) já pojala podezření, že je moje dcera těhotná. A co bys řekla?
    SAMOZŘEJMĚ, ŽE JE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, Haničko, nejsem. :-) Já jsem žravá po celý rok a o Vánocích jsem si to prostě extra vychutnávala :-D

      Vymazat
  7. Skvělý report z rodinných vánoc. Přesně takto vypadají skvěle prožité vánoce- s těmi, které máme rádi, tam kde je nám nejlíp... Bohužel ta viróza byla letos doplněk většiny rodin, ale snad zůstala ve starém roce nadobro...Tak ať je ten letošní rok zdravý a šťastný. H.

    OdpovědětVymazat
  8. kouzelnakrajina.blog.cz vypadá to nádherně koukám, jéžíšek byl u vás štědrý :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný vánční šrumec. Asi jako všude. :-) Kapra porcuji jak kdy, velkého rozhodně na podkovičky. A hlavně mlíčí obaluji jako řízeček. Dcera ho má nejradši a má jistotu, že jí neuvízne kostička v krku, jako když byla malá. Mužský ti rybu zpracovává? To máš hned o práci míň. :-) K tomu bych toho svýho nedostala.
    Krásně si užij zimu. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tam všude je vidět úžasná pohoda, je vidět, že jste si to užili i se Sofinkou. Tak nějak si to představuji, že by to mělo vypadat. U nás byla také pohoda, tedy až na moje zranění.

    OdpovědětVymazat
  11. I my jsme si užívali svátky v kruhu rodinném, ale jinak jsem ráda, že už je to za námi. Blázinec, kam oko pohlédlo ☺ ☺ Gratuluji k zasnoubení a do nového roku přeji všechno jenom dobré ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkná atmosféra, přesně, jak to má být...
    U nás se kapřík nedělá, byl losos a řízečky kuřecí.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná reportáž z celých vánoc až do Silvestra.Všechno jste si určitě užili,až na ten závěr roku,ten se vám moc nevyvedl.A jak tak koukám střevní chřipka řádí všude.Jinak sníst čtyři chlebíčky,to je v pohodě a normálka:)Kapří řízky na vánoce neděláme,kapry nekupujeme a dáme si s chutí kuřecí řízky:)

    OdpovědětVymazat
  14. Luci, měli jste krásnou vánoční pohodu. My už jsme doma jenom tři s mamkou a už to není ono, ale na druhý den se všichni u nás sejdou a je to príma. Dobrý nápad pytel na papíry, když nás bývalo hodně by se nám sešel, teď už to nestojí zato, kvůli pár papírům :-) Kapra taky krájím na podkovičky :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Luci, krásně jste si celé vánoce užili, jen co je pravda. Moc se mi líbí vaše soudržnost s rodinami, tak to má být a je dobře, že to u vás funguje. Protože není nad to, než když se ti nejbližší mají rádi.
    Já se chystám na vánoční článek někdy v příštím týdnu, ale do toho jsem už jednou pekla dort, tak kdoví, jestli o vánocích nakonec nebudu psát až někdy v únoru :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Lucinko, moooc gratuluji k zasnoubení. Do nového roku ti přeji hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky a božího požehnání.:-)
    Měj krásné zimní dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to jste si svátky užili moc pěkně :-)) Teda až na tu střevní chřipku...u nás zvracela nejmladší, už před vánoci 23.

    OdpovědětVymazat
  18. Vánoce se mají prožívat někdy i vestresu nám se narodil před vánocemi vnouček tak jsme byli v takovém shonu ale tobě přeji vše nej do nového roku ZDRAVÍM

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně jste si to užili, jen co je pravda! :-)
    S tím Humpolcem to je zajímavý - odtamtud zase pochází rodina mého polovičáka :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty brďo :) Tak to to v Humpolci, Jani, taky určitě trochu znáš, viď'? :-)

      Vymazat
  20. Pěkná podrobná reportáž. My kapra neděláme, jen filety z tresky, rovnou vykostěné. Konec roku sis moc neužila, hlavně, že už je Ti fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Vánoce sis užila moc pěkně, Luci, blahopřeji k tomu nejlepšímu dárku!
    Konec roku zrovna moc šťastný nebyl, ale budiž ti útěchou, že jsi zdaleka nebyla sama.
    Tak ať je ten letošní rok pro tebe i tvé blízké co nejlepší! ♥ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)