13. ledna 2018

Zkrášlení chodby

Panelákové chodby nejsou nic moc pěkného - oprýskané zdi, opadávající omítka, stará podlaha plná šmouh. I u nás tomu tak je a vzhledem k tomu, že máme ještě nadměrné množství bot, naši chodbu navíc neustále "zdobily" všelijaké boty, které byly různě neuspořádaně položené na zemi, protože do botníku už se nevešly. Už jsem se na to nemohla dívat, omrkna jsem na internetu obchody s nábytkem a v Jysku mi padl do oka pytel na prádlo za pár kaček, který by se dal použít i na uschování bot. No a už je doma! :) 


Do prádelního koše jsem odložila žabky, sandálky, balerínky a různé plátěné ťapky, jejichž sezóna teprve přijde. Dokonce se tam vešly i jedny manželovy boty. :) No a aby ta chodba nebyla tak prázdná, poličku jsem ještě doplnila o kytičku a lucernu, pověsila plátěné srdíčko a vánoční věnec na dveřích nahradila vítající cedulka "Welcome" s andílkem. Hrozný kýč, léta nevyužitý, ale mě se tam docela líbí. .... No a konečně se na tu chodbu dá docela dívat. Teď ještě, aby věci vydrželi na svém místě a někdo je neukradl... :)

19 komentářů:

  1. Luci,přeji krásnou sobotu a než jsem dočetla,tak jsem si říkala,že jste docela odvaha s tím krásným pytlem a botama.My jsme s manželem začali bydlet v Liberci taky v paneláku ,já jsem tam docela trpěla.Byla jsem zvyklá od mala v bytě v krásné vile se zahradou.Taky jsem nechávala boty přede dveřma,až mi někdo ukradl krásné nové boty,které jsem měla poprvé ten den na nohou.Přivezl mi je taťka kamarádky až z USA.Když jsem šla po městě,koukala jsem ženským po nohách.U doktora mi z čekárny zase v zimě sebral někdo kožich
    Tak od tý doby se nikde nezouvám a kabát beru sebou .Pohlazení Matýskovi.Martina


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, boty jsme na chodbě měli už dlouho, jen nebyly takhle pěkně schované v tom koši. :-) A neztratily se nám tam jedny jediné (ťuk ťuk). Co se mi na chodbě kdysi ztratilo byla krabice plná dekorací - různé přízdoby na adventní věnce, kuličky, hvězdičky, tavná pistole, proutěné věnce, cenově to vyšlo asi na 2000 Kč. :-( Jenže můžu být naštvaná jen sama na sebe, protože jsem krabici na chodbě nechala stát asi měsíc, jak jsem byla líná odnést ji do sklepa. No a takhle jsem za svou lenost zaplatila.

      Vymazat
  2. Lucko, vypadá to moc hezky, ale také jsem zvědavá, jak dlouho to u vás vydrží. Kdysi jsme i my bydleli v paneláku a také jsem si vyzdobila zádveří. Nevydrželo to ani týden, takže pak už jsem snahu zkrášlovat vzdala.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. My máme na chodbě domu stolek s kytkama - sousedka tam má živé (ona nezapomíná zalévat), já přispěla vázou suchých růží :-).
    Jinak abych narušila ten pesimistický tón - v našem paneláku se nekrade. Necháváme za dveřmi ledacos a nikdy se mi nic neztrailo. Vykradení kolárny nepočítám, to fakt nebyl nikdo z domu (vykradli kolárny i v sousedních vchodech). A zkrášlovací snahy (třeba v podobě sousedčina věnečku na dveřích) taky nikdo neničí.
    Jen pozor na kontroly hasičů - správně by na chodbách v domech nic být nemělo, protože jsou to únikové cesty při požáru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my máme troufnu si říct celkem poctivé sousedy. Pouze jednou se mi ztratila z chodby krabice s dekoracemi, jak jsem už odpovídala na komentář Martiny z Českého ráje výše, ale to byla spíš má chyba a nevěřím, že by ji vzal někdo ze sousedů, spíš se někdo dostal do domu.

      Vymazat
  4. Neumím si představit mít před dveřmi toto....jednak je to zakázané mít na chodbě cokoliv i květiny natož botník a neudělá to tedy žádnou parádu.
    Soukromé věci má mít člověk za svými dveřmi.U nás by Vám to neprošlo. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v paneláku nejspíš tento zákaz neplatí nebo ho nikdo nedodržuje, jelikož jsme byli asi poslední, kdo botník před dveřmi neměl. :-) A to máme botníček ještě malinkej, v jiných patrech mají i skříňky. A jsem ráda, že nikdo s takovým zákazem nepřišel, v našem malém bytečku totiž bojujeme o každé místo, a tak to, že můžeme mít pár bot na chodbě, nám fakt pomůže.
      Ale každý panelák má jiné podmínky. Naše babička zas nesmí na chodbu dávat věšák na prádlo, což dříve dělali běžně. Jenže ona ho chudinka ve své garsonce rozložený nikam nedá, protože se jí tam nevejde...

      Vymazat
  5. Luci, a já hlasuji pro hezkou chodbu a zádveří. Místa tam máte dost, myslím, že by ani hasiči nic nenamítali :o). A jaké máte sousedy, jestli se něco ztratí?- to se ukáže. Držím palce, abyste měli štěstí na bydlení jako my a mohli zdobit a krášlit jak vám bude libo a ještě vás v tom sousedé podporovali...H.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdá se mi, díky tomu zábradlí, že bydlíte až úplně nahoře, což je smůla jestli nemáte v domě výtah, ale dobré pro umístění botníku. Za dveřmi sis to upravila moc hezky. ;-) Přesně tu samou poličku (jsou 2) máme doma. Jsou hodně staré, natřeli jsme je na bílo a máme je nad počítačovým stolkem...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi to tam zútulnila, paneláky v Jablonci a Liberci většinou útulností neoplývají :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, pěkně sis zařídila chodbu, ale celou dobu čtení jsem myslela na to, jestli se to někomu nezalíbí tak, že by si tam něco vybral pro sebe :-) Vypadá to, že bydlíš úplně nahoře, tam tolik lidí neprojde, tak ať Ti to tam vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Lucko, taky jsem pro útulnější prostředí. Pěkné to máš, tak ať se pěkně bydlí a nic neztratí 🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Upravila sis chodbu přede dveřmi hezky. Já mám na chodbě dva botníky asi se čtyřma kytkama, na dveřích zimní věnec a podél futer zimní ozdobnou šňůru. Nikdy se mi nic neztratilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Luci,
    také se připojuji k těm co mají rádi útulné prostředí už přede dveřmi bytu v paneláku.
    Já sama jsem roky v něm také bydlela a dekorace jsem měla nejen na dveřích, ale i pověšené na zdi na chodbě :-)
    Také mám dobrou zkušenost, že se nám nic za ta léta z chodby neztratilo :-)
    Teď možná je doba trochu jiná, protože v bytech se hodně střídají různí podnájemníci.
    Ale vlastně trochu s tím rizikem počítáš.
    A moje mamka má na venkovní chodbě dokonce i nástěnku ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. No vypadá to krásně, asi tam u vás žijí kultivovaní lidé, u nás by to brzy někdo ukradl.

    OdpovědětVymazat
  13. My máme chodby vymalované, čísté, velké (je nás tu 7 bytů na patře) a žádné dekorace se mi za těch 15 let neztratili. Díky nám a další rodině s dítětem si sousedi dávají i věnečky na dveře o adventu. Je to fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  14. S košem je to zajímavý nápad, moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)