23. srpna 2017

Přípravy v plném proudu

O Vánocích jsem se chlubila zasnoubením, uteklo to jako voda a náš den D nastane už příští víkend! Nervozita stoupá, přípravy vrcholí. :-)

Vzhledem k tomu, že jsem na neschopence po operaci ( laparoskopie dopadla v pořádku, nenašli se žádné srůsty, vejcovody průchodné, děloha v pořádku, močová trubice rozšířena ) mám na přípravy dostatek času, což se fakt hodí. :-) Dneska jsem připravila srdce na auto nevěsty, cylindr na auta ženicha a věneček na vrata chaloupky, kterou máme na Vysočině pronajatou pro naší svatební oslavu.



A když se ještě vrátím k mému pobytu v nemocnici - strávila jsem na oddělení gynekologie 4 dny, o víkendu mě pustili domů a představte si, celou neděli jsme probrečela, že se mi po špitále, po skvělých sestřičkách, bílé kávě a čerstvých houskách k snídani a nemocničním čaji s citrónem ( fakt mi hrozně chutnal!) STÝSKÁ! Ačkoliv měly sestřičky v nemocnici frmol, nezastavily se, i tak si zachovaly úsměv na tváři a milý, laskavý přístup k pacientům, staraly se tam o mně jako vlastní maminka. :) Dneska jsem byla v nemocnici na vyndání stehů a opět jsem se tam cítila příjemně. Gynekologicko - porodnické oddělení v nemocnici v Jablonci nad Nisou má za mě jedničku s hvězdičkou! :) 

Čajík se super pítkem :-) 


14 komentářů:

  1. Lucko, to je nádherné. Moc Vám gratuluji a už se těším na svatební fotky. Dáša.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, přéji hodně zdraví a příjemné svatební přípravy. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, už jsem mockrát nakukovala, kdy se objeví nějaké další povídání.
    A tohle je jedna lepší zpráva než druhá... Takže doléčit všechno a o víkendu vykročit tou správnou nohou do šťastného života ve dvou s kroužkem na prstu :o).
    Moc držím palce, aby všechny přípravy vyšly na jedničku a ten den D byl nejskvělejší den ve vašem životě.
    Mějte se moc hezky. H.

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji brzké uzdravení a co nejméně nervů z předsvatebních příprav! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko, přeju hodně zdraví a šťastné vykročení do manželství. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucko vidíš a ty jsi se toho zákroku a nemocnice tolik bála!Jak tak čtu,přípravy vrcholí:-)Tak ať vše proběhne dle tvých představ a hodně štěstí na společné cestě životem!

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně, že dobře dopadla operace. Teď ať ti pěkně jdou pěkně od ruky přípravy a pak si hlavně pořádně užij ten vás velký den

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, že jsi v pohodě.
    Přát dopředu se nemá...hodněěěě štěstí.

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně pozor, aby v době neschopnosti nepřišla konstrola...zažila jsem na vlastní kůži a nikdo nepochopil, že svatba byla naplánovaná daleko dopředu a neschopnost přišla náhla a obřad byl v době vycázek....koukali na mne "skrz prsty" v práci.... Tak si to raději nějak zabezpečte.... Krásné dny i do budoucna přeje Olina z Lbc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuji za komentář. :) Vše proběhlo bez problémů, neschopenku jsem ukončila v úterý, ve středu a ve čtvrtek si vzala dovolenou a v pátek jsem měla svatební volno, takže tímto způsobem jsem se vyhla případné kontrole. :-)

      Vymazat
  10. Luci, ty jsi tedy případ! To slyším poprvé, že by někdo smutnil za nemocnicí. :-)) Vyšetření dopadlo na jedničku a svatba jistě také, když vidím přípravy, nemohlo to být jinak. Tak moc moc štěstí!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, tak ty už jsi mladá paní. To moooc gratuluju k tak významné životní události. Svatební dekorace jsou nádherné. A co ten dort? Dělala jsi ho nakonec sama?
    Budu si muset zadat do oblíbených i tenhle tvůj blog. Mám tam stále ten starý. Takhle musí čekat , jestli se stavíš a komentuješ ty u mně. A utíkají mi takové zásadní články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, dort jsem nakonec sama nedělala a jsem ráda, už takhle jsem měla práce s přípravami den před svatbou až nad hlavu, kdybych měla dělat ještě dort, zbláznila bych se z toho :-) :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)