19. června 2017

Máme to ale trápení....

Jakmile venku vysvitne sluníčko, spěchám s knížkou v ruce na opalovačku na zahradu nebo na nějakou prochajdu s Matýskem, a tak pořád někde lítám a blog pěkně zanedbávám....:(
A co je u mně nového? Bohužel jsem si poslední dobu dost užila návštěvy lékařů kvůli mému neustále pobolívajícímu podbřišku. Obvodní, sono, gynekologie, urologie... Nakonec se na uroflowmetrii ukázalo, že mám zúženou močovou trubici, z toho důvodu čůrám jak chlap se zvětšenou prostatou a nejspíš to bylo příčinou neustále se opakujících zánětů močových cest. Navíc tam nejspíš budou i nějaké srůsty, které způsobují ty bolesti. A tak mě čeká zákrok kvůli té moč.trubici, která bude muset být naříznuta a laparoskopie a případné odstranění srůstů.... :(

Má momentálně rozečtená kniha - Bílá Masajka, známé čtení, já se ke knížce dostala až teď,ale doporučuji, čte se to báječná! :)
V létě už se zákrok asi nestihne, navíc bych to ráda nechala až po svatbě, člověk nikdy neví, jaká komplikace může nastat. Ačkoliv je to velmi běžný zákrok nebo spíš minizákrok, i tak se bojím. Nemám zkušenost s narkózou, velmi špatně snáším jakoukoliv bolest, jsem hrozná citlivka.... :) A když si představím, jak obtížné bude po zákroku si dojít na záchod, jak to bude řezat a pálit, už mi skoro tečou slzy.... Ale snad to všechno zvládnu, musím, co mi zbývá! :) Navíc, hodně žen o laparoskopii a po odstranění srůstů snadněji  a rychle otěhotnělo. My bychom také rádi už nějaký přírůstek do rodiny, ale zatím se nedaří ( už 6 měsíců). Ale jak tak koukám na internetové diskuze, má s otěhotněním problém hodně žen. Já zatím nijak neplaším, na to je brzy, ale stejně to člověku trochu vrtá hlavou.... :) Jak jste to s otěhotněním měli vy? Povedlo se ihned nebo jste vyčkávali dlouho? 





17 komentářů:

  1. Zdravim,drzim palce,aby uz bylo dobre,operace dobre dopadla a vy byli 4.My si na kazde mimi museli hezky pockat.Oba jsme byli Ok,ale bylo to nejspis psyhikou.Tak moc jsme si je prali a ono to furt neprichazelo.Byly z toho pak roky.Tfuj,tfuj,Kaja.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, ať to všechno dobře dopadne. Hlavně se na mimi neupínej, psychika musí být v pohodě, pak je problém se vším. Užívej si léta a příprav na svatbu ;-) Krásné dny, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hodně zdraví Luci. Vypusť to z hlavy....jak už píše Danka...a mimčo bude raz dva:-)))Mysli na hezké věci a žádný zákrok si nepřipouštěj. Přeji hezké léto a příjemné svatební přípravy. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, čím víc se budeš soustředit na miminko, tím víc to nepůjde. Nejlepší je odjet na dovču, nebo se zaměstnat jinými aktivitami a užívat si je. Pokud je vše v pořádku, mimčo určitě přijde. Zažila jsem to u spousty kamarádek v okolí. No, nakonec i já se pár měsíců po sobě rozbrečela, když jsem zjistila, že jsem to zase dostala. Ale jednou.... a čekali jsme druhé.
    Přeji ti krásnou svatbu, na tu se teď soustřeď a uvidíš, že vše dobře dopadne.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych měla z operace a narkózy obavy, už jen to pomyšlení, že musím jít ležet do nemocnice. Mimo porodnici, jsem v nemocnici ještě nebyla. Laparoskopický zákrok by ale měl být velmi šetrný a snad nebude ani to pálení při první malé straně. Na miminko jsme s manželem čekat nemuseli, ale moje sestra byla několikrát i na umělém oplodnění a pořád nic až když si řekla už nemám peníze kašlu na to, tak se jim to povedlo a dnes má dvě děti... Držím palce, aby všechno dobře dopadlo, svatba i pak ten operační zákrok!

    OdpovědětVymazat
  6. Lucko, vůbec ti to nezávidím. Už ta vyšetření asi nebyla příjemná.
    Ale laparoskopická operace je šetrná (měla jsem v r. 1993 tak operovaný žlučník).
    Držím palce, ať je vše v pořádku. ♥
    Nemysli na to, mysli na přípravy svatby. Relaxuj, choďte do přírody, ono všechno pak přijde samo.
    Moc na tebe myslím a držím palce. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se ti tomu strachu vůbec nedivím, stačilo mi, když mi u nás na urologii dělali vyšetření močové trubice, taky kvůli opakovaným zánětům. Bolest byla strašná dva dny a byla jsem ráda, že se nic nenašlo a já nemusela na další "tejrání" :-).

    Já otěhotněla vždy, když jsme si řekli teď, skoro na povel. Ale zase jsme měli jiné problémy, které nám během několika těhotenství děťátko nedopřály. Takže to zase až tak jednoduchý nebylo, Matýska jsme se dočkali až po 6 letech trápení. Přeji ti, ať ti ta operace klapne a to ostatní přijde samo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, přesně tohle vyšetření mi dělali taky, na urologii v JBC. Potřebovali zjistit, jak široká ta močova trubice je. Priznam se, ze se mi spustily i slzy,ale ja jsem hrozná citlivka :). No a dva dny po tom jsem si taky užila, uplne jsem se bala jit na zachod, jak to bolelo...

      Vymazat
  8. Laparoskopická operace má tu výhodu, že se pak dobře hojí a operační rána není tak veliká. Moc přeji, aby vše dobře dopadlo a všechny potíže se odstranily. Budeš si zase užívat výlety, sluníčko. léto.... Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Lucinko, co to čtu - a tak ti přeji hodně zdraví , aby ti vše dobře dopadlo a ty jsi byla v pořádku. Miminko určitě přijde. Lucinko krásné letní dny a pohlaď za mne Matýska. Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Lucko, zvládneš to i když píšeš, že se bojíš. No, kdo by se nebál, zákroky, operace a nemocnice - nic co bychom chtěli kdokoli z nás prožívat dobrovolně. A jak je psáno shora, psychika ohledně miminka je hodně důležitá, obzvláště když nejsou žádné zdravotní obtíže. U nás vždy miminka přišla aniž bychom vyloženě plánovali. Jen třetí kluk měl být v našich přáních holčička. Ale vůbec nevadí :o). Držím palce, a neboj se!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  11. Lucko, přeju, ať vše dobře dopadne, zákrok i mimčo ;) Já byla pod narkozou jednou, komplikace po porodu. Fakt je to jako spaní ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Luci, taky přeju, ať je všechno OK a ty brzo v pořádku

    OdpovědětVymazat
  13. Kočičko, ty máš tedy nabito, ale třeba to všechno proběhne bez bolestí a tvé pochyby budou liché. Každopádně je výborné, že se vyřeší i možný zdroj infekce močových cest. Neboj, než se otočíš, budeš doma.
    Otěhotněla jsem po třech měsících vztahu, takže velice rychle, no a Soptíček..to je vynechaná tabletka antikoncepce, takže opět jen pár týdnů vztahu, některé rodinné dispozice jsou až moc rodinné.
    Povede se a pokud to jen maličko jde, uvolni se a dej tomu volný průběh, je to sice kýčovitě banální, ale skutečně to funguje.

    OdpovědětVymazat
  14. Lucko,také jdu s psychickou podporou!Neboj,vše zvládneš jsi ještě tak mladá!Opravdu vše je o psychice,čím víc se budeš věcmi zabývat,tím to bude složitější!Ale vím to z vlastní zkušenosti,že hlavě neporucis;-)Užívej prázdnin,připrav svatby a uvidíš,že nic není tak hrozné,jak se na první pohled zdá!Já sama mám 3 děti s odstupem 10 let a třetí ve 42 letech,je to sice s věkem náročnější,ale neměnila bych!

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Luci, držím pěsti, ať je vše v pořádku, ať jsi fit, spokojená a časem i natěšená nastávající maminka. Všechno má svůj čas a i když to zní jako klišé, je to tak. Možná miminko, která k vám přijde, čeká, až bude maminka v pořádku a teprve pak se jí uhnízdí v břiše :-) Ať je všechno co nejdřív tak, jak má být!

    OdpovědětVymazat
  16. Luci, je mi líto že máš takové trápení,ať všechno dopadne jak má a jsi zase v pořádku, moc Ti přeju ať si brzy zase v pořádku a zdravím z Valašska ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)