24. května 2017

Víkend u rodičů a tvrz Žumberk

Až nyní, se 14-denním zpožděním, jsem zasedla k fotkám z báječného víkendu u rodičů v Budějcích. :) Počasí ten víkend až na malé přeháňky přálo, bylo teplo a svítilo sluníčko a tak jsme většinu času trávili venku v pergole. Mamka už má pergolu v obležení všech možných kytiček, je to její koníček a na trhu by nechala majlant, kdyby ji člověk včas nezastavil.... :)

V sobotu ráno volal děda, že je na rybách, ať si přijedeme pro kapry. A tak jsme jeli! Děda s partou kamarádů si užívali pohodičky u vody, v ruce lahváče, smích od ucha k uchu..... :) No měli se tam ti chlapi fakt dobře :). Marcel doma kapry připravil a v neděli jsme si na nich pochutnali k obědu. Čerstvá ryba je vážně lahůdka.... Matýsek přihlíží, zda kousek masíčka nespadne taky na zem.... a Sofinka vše sleduje z výšky v mamčině náručí. Je to totiž hrozný drzoun a na to, že má necelá 2 kg, si na Matýska pěkně dovoluje. A jemu se to taky moc nelíbí... Tak je raději držíme dál od sebe, ať máme klid. :)

V pergole jsme si k večeři ugrilovali masíčko....

.... a druhý den odpoledne jsme si tu vychutnávali venkovní kávičku, u které jsme hráli oblíbené žolíky. ..... Matýsek mezitím číhá, jestli mu někdo nehodí aport.... No měl smůlu.... :)

V neděli 14.května jsme oslavili mé 25. narozeniny. Mamka připravila báááječný ovocný dort na plech. Ten my milujeme, je lehký, málo sladký, ovoce osvěžující... mňam! :)

No a protože my s Mácou a Matýskem nevydržíme dlouho jen tak vysedávat doma, vyrazili jsme na výlet na tvrz Žumberk, která leží nedaleko Nových Hradů v jižních Čechách. Je to nádherné klidné místo...  a teď v květnu jak to tam vše krásně kvetlo.... :)

Matýsek Keliška - musí vlézt všude. :)

... Matýsek alias Kelišová podruhé :)

V okolí tvrze se nacházelo několik zajímavých dřevěných soch, které znázorňovaly znamení zvěrokruhu.... Zajímavý nápad. Hned jsem se u jedné takové musela vyfotit, i přes varovnou cedulku "Prosíme nesedat". :) :) Jsem to ale rebelka.... :) Snažila jsem se alespoň nesedat celou vahou... a byla to jen vteřinka. :)

Jaképak znamení představuje tato ležící socha? :)

Byla by škoda nevyužít tak pěkného počasí, a tak si Maty užil i osvěžující koupačku v přilehlém rybníce... jak jinak než s talířem v tlamě :)

.... jenže obloha se během hodiny zatáhla, přihnaly se černé mraky a nás vyhnala pěkná buřina. A tak jsme zas pelášili domů! :)

Tenhle víkend jedeme pro změnu k Marcelovo rodičům do Humpolce, tak už se taky moc těším! :)

1. Kouzelné okolí a moc pěkné fotky! Přeji dodatečně k narozeninám mnoho radosti a lásky.
    Zuzka

2. Luci, moc krásné fotky, plné domácké atmosféry a cestování :-) Matýsek všude věrně s vámi :-) Měj se krásně, Ivana.

3. Krásně sluníčkově jste si to užili, to grilované masíčko vám maloučko závidím :D.
    A dodatečně ti přeji vše nej k narozeninám! :-)

4. Lucko, krásně jste strávili víkend na jihu, na Žumberku je nádherně. Máte úžasné fotky, ostatně, jako vždy. Matýskovi opravdu nic neuteče :o)
    Mějte se fajn a dodatečně vše nejlepší k narozeninám.

5. Krásné fotky, Matýsek je kouzelný.
    A všechno nej k narozeninám ;)

6. To byl víkend jako malovaný a ten, co má přijít teď bude snad ještě hezčí, podle meteorologů už skoro letní, tak to budete mít prima i u druhých rodičů. Matýsek je úžasný, zase jsem si fotky užila hlavně díky jemu, i když vám všem to také sluší, tak Matýsek je Matýsek. ;-)

7. Luci, nádherné fotky. Moc hezky jste si víkend u rodičů užili, čiší z toho příjemná pohodička. K.

8. Vypadá to, že jste si víkend užili. Na tvrzi Žumberk jsem bohužel nebyla (podle fotek je to tam moc pěkné) - sice jsme byli kdysi na dovolené v Nových Hradech, ale na Žumberk nedošlo :-(.
    A dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Máš je ve stejný den jako můj muž (je jsi tedy o dooost mladší ;-))

9. Úplně ideální víkend a pohodově oslavené narozeniny... Také přeji dodatečně vše nejlepší :-) Moc pěkné fotky - tvrz sice neznám, ale koukám, že by stála za výlet, vypadá tak idylicky :-) Pěkné dny, P.

10. Vylet jste vybrali pekne, a navic rodinna pohoda, parada. M.

11. Luci,všechno nejlepší k nádhernému věku.Skvěle využitý víkend jste měli.Tak ať se vydaří i všechny další,co přijdou ;).H.

12. to muselo být opravdu skvělé.. :) už jenom z těch fotek je vidět pohoda.. a ten dort vypadá naprosto báječně.. :)

13. Milá Viktorko od splavu, už jsi mi chyběla...couráš se po vlastech českých, ale když jsi byla u maminečky...máš odpuštěno.
    Luci, přeji ti k narozeninám pevné zdraví, mnoho lásky a štěstí a mějte se krásně, těším se na tvé další reportáže z cest.

14. Krásný výlet, pohodová oslava - co více si přát. Lucko dodatečně vše nejlepší, kupu štěstí a plnou náruč lásky k narozeninám ti přeji.
    Matýska máme vnuka a ty pejska :O)).
    Ála

15. Pěkné kytičky,papání i výlet:)

16. Ahoj Lucko!
    Dodatečně přeji vše nej, nej k narozeninám. :-) ♥
    Dort jsi dostala krásný.
    Dočetla jsem všechny zmeškané články. Musím říct, že se nenudíte a dost cestujete. Líbilo se mi v Průhonicích a samozřejmě na Brambarku. Jizerky jsou moje srdeční záležitost. Znám to tam dobře.
    Ale i jinde bylo fajn.
    Moc se mi líbí Matýsek. Je takový "čertík", kouká mu to z očí. :-D Stejného psa má vnuk, ale nebydlí tu. Jen občas s ním přijede na návštěvu.
    Mějte se všichni moc hezky. :-)

17. To jste si to pěkně užili je tam hezky a krajina je takova rozmanitá jako u nás na vysočině Měj se moc fajn

18. Krásný výlet a pohoda.........

19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

20. Pohodovy vikend jste meli.To kvitkovani,to je jak moje mamka,pak hodiny zaleva :).V Humpci je to sama uzavirka,tam snad ani nejezdit.Pohodove dny, Kaja.

21. Luci na rybách je vždy pohoda, můj táta byl vášnivý rybář. Dodnes vzpomínám na jeho úlovky. Teď máme rybu jen když ji koupíme.
    Mamka ti udělala krásný dort. Blahopřeji ke krásným narozeninám.
    Víkend jste si opravdu užili.
    Žumberk vypadá zajímavě. Moc pěkné fotky.

Děkuji za Vaši návštěvu. :)