25. února 2017

Už to vypadalo, že přijde jaro...

... když v tom naše město včera zasypala nová várka sněhu. Nebylo ho ale nějak moc a vzhledem k teplotám, které se mají v příštím týdnu vyšplhat až na 11 stupňů C, nevydrží dlouho.
Dneska už žádné chumelenice neřádili, a tak jsme s Matýskem vyrazili na ranní prochajdu směrem k rozhledně Nisanka.
Rozhledna se nachází na Novoveském vrchu, v nadmořské výšce 676 m. Vyšlápli jsme s Matýskem poměrně dlouhý kopec a ocitli jsme se na rozlehlé louce.

Podívej, paničko, támhle už je ta rozhledna!

Na vrchol rozhledny jsme se nepodívali, jelikož je mimo sezónu uzavřena. Okoukli jsme alespoň její okolí.

Výhledy do krajiny jsou krásné i v okolí rozhledny.... Podle oblohy jsem očekávala, že nás odpoledne bude čekat asi pěkná smršť, buďto sníh nebo déšť. Nakonec se však počasí vybralo a odpoledne svítilo i sluníčko. :)

Na jaro už celkem těším. Už se těším, až se zazelená tráva, ptáčci budou cvrlikat, ze země se vyklubou barevné kytičky... Těším se, až se příroda probudí k životu. Teď je to všude takové šedivé, smutné, stromy holé....

... těším se, až vykvete borůvčí a v létě budeme uzobávat modré kuličky borůvek. :) Loňská "borůvková sezóna" v Jizerkách byla úžasná, narazili jsme na místa, kde bylo borůvek opravdu mraky! Až z toho oči přecházeli!

Samozřejmě jsme na cestu nezapomněli vzít létající talíř. Však by byla škoda ho na takových krásných rozlehlých loukách nemít. Matýsek si parádně zaběhal a zachytal.

Sbohem, rozhledno, vracíme se domů... :)

Při cestě zpátky už začalo vykukovat sluníčko...

Matýsek se domů vrátil vyčerpán, a tak to hned zapíchl ve svém pelíšku a spokojeně chrupkal až doteď... :) A i já jsem si na chvilku zdřímla!

Užijte se krásný víkend! :)

1. U vás nasněžilo dost - aspoň oproti Praze. Tady včera poletovalo jen pár vloček, (zato byl pěknej fukejř). Ale taky už se těším na jaro a bez vloček už bych se skoro obešla

2. U nás je už zřejmě jaro, se psem už můžu jezdit na bruslích, jen nás slunce hřeje :)

3. A Luci, takový žmolenkový borůvkový koláč...úúú, to je laskomina.
    Moc pěkné fotečky z parádní procházky, u nás včera sněžilo a dnes bylo tak nádherně slunečně, prostě je to za dveřmi....

4. Teda, to je krása, vy se tam u vás Lucko máte dobře. Já se na jaro taky těším, ale snížek by mi určitě ještě nevadil. Měj se hezky, Ivana

5. Včera to u nás taky chvíli vypadalo, že bude sněžit, ale nic z toho nebylo, jenom ten silný vítr, ten teda byl :-)) Krásná procházka. Luci, měj se hezky D.

6. Já už se také těším na jaro. Včera jsem zakoupila první várku semínek. Hezkou neděli, M.

7. Aby nebyl unavený...Vždyť toho nachodil. A neběhal za talířem...
    U nás celý den krásně slunečno:-)
    Pěkný zbytek víkendu přeji.
    H.

8. Lucko, krásná procházka. Doufám, že byla méně dramatická, než ta u nás na Chlumu. Dnes by Tě Matýsek ochránil.
    Posílám pozdrav. M.

9. Holt na jaro si na horach musite jeste chvilku pockat, ale ten pohled na zasnezenou krajinu je moc pekny.-). M.

10. Měli jste super procházku, Luci. A Matýsek si to očividně perfektně užil :-)

11. U nás byl taky ten den sněhový poprašek, ale jen maličko. Dnes svítí sluníčko, ale myslím, že to tak ještě nezůstane.

12. Lucko, nádherná jizerskohorská zima :-)

13. Páni,u vás je ještě sněhu...!U nás už je všechno pryč,ale za to nám už tady cvrlikají ptáčci,občas svítí celý den sluníčko a příroda se pomalu probouzí k jaru:)Ten sníh a mráz měl ale letos taky své kouzlo:)

14. U nás jaro nechodí v únoru, ale tak v dubnu, někdy i v květnu :D. Ještě, že ten sajrajt už roztál, ale tuším, že zima ještě neřekla svoje poslední slovo :).

Děkuji za Vaši návštěvu. :)