5. ledna 2018

Za východem slunce na rozhlednu Libín

Nejsme zvyklí dlouho sedět doma, přes svátky většina naší rodiny užívala volna sledováním pohádek, my ale každý den vyráželi alespoň na chvilku provětrat kosti ( a vánoční špíčky) ven. A protože na 27. prosince hlásili krásný slunečný den, rozhodli jsme si přivstat a na východ sluníčka se podívat z rozhledny Libín. Tak šup nasadit čelovky a jdem na to!

Ačkoliv teď nadávám, že ráno je ještě v půl 8 tma, na cestu za východem slunce se mi to šiklo, nemuseli jsme totiž tak brzy vstávat. :) Východ slunce hlásili až v 7:56, vyráželi jsme proto asi kolem 6. hodiny ranní - hodinka cesty autem, hodinka šplhání se na kopec, měli jsme to akorát...

Jsme na vrcholu, ještě vyšlapat 138 schodů a jsme v cíli! 

Výhledy, které se nám naskytly byly přímo božské... 


Z Libína je krásně vidět na celé Prachatice... Tady se městečko pomalu probouzí.. :)


Nahoře bylo poměrně větrno. Můj chytrý manžel si vzal čepici a na fotkách vypadá dobře. Já frajerka vyrazila bez čepice a dopadlo to takhle... 



Východ slunce jsme si perfektně užili a pomalu se už za denního světla vracíme k autu... ( Cestou se stihneme sice ještě 2x pohádat, naštěstí se však konal happy end a došlo na usmíření... ) :)



Závislák... Taky bez toho páníčka nemůže chvilku bejt! :) 


No a když už jsme byli u Prachatic, prošmejdili jsme i tohle pěkné jihočeské městečko. Zaujala nás tam skalní vyhlídka téměř v centru města s názvem Žižkova skalka. Moc hezké místo s krásným výhledem na město. 


V Prachaticích si ještě dáváme výborný obídek v místní jídelně a frčíme zas domů. 
Tak takový byl náš výlet za východem slunce..... :) 


18 komentářů:

  1. Tak to byl tedy povedený výlet! Krásné rozhledy a i výhled na Prachatice nemá chybu. Ač rodilá Jihočeška, nikdy jsem tam nebyla, mám co dohánět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad takhle si přivstat. Člověk toho potom hodně stihne, viď ;-) Hezké dny Luci, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký výlet. My s naším přístupem ke vstávání můžeme vyrazit tak akorát za západem slunce. Východ slunce je na nás moc brzy i v prosinci :-D

    OdpovědětVymazat
  4. No to musela být nádhera.Už teď přemýšlím, kde máme nejblíž rozhlednu, že bych si taky přivstala;).Vše nejlepší v novém roce a ať se všechny vaše cesty povedou.H.

    OdpovědětVymazat
  5. To byl krásný výlet se vším všudy! Tady u nás moc slunečno není, takže výhledy nic moc.
    Hezký tříkrálový den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. To je výhoda zimního období, za svítáním se opravdu nemusí vstávat tak moc brzo. ;-) Pěkně jste se provětrali, včetně Matýska, nejen povánoční špíčky, ale i pejsánek je vám určitě vděčný. .-) U nás je dnes také slunečno, hezčí by ovšem bylo, kdyby se slunce odráželo ve sněhu, jenže to by nesmělo být +11,6°C ve stínu.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet a moc povedené fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelný obrázky, krásně jste si to užili, ten východ sluníčka je naprosto fantastickej! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný výhled! To stálo zato si přivstat.
    Uvažuju, kdy jsme byli v Prachaticích naposledy, počítám, že to bude tak 10 let.....

    OdpovědětVymazat
  10. Lucko, zažili jste krásné ráno. A na fotkách Ti to moc sluší, ty rozevláté vlasy jsou super.
    Přeji pohodové dny nového roku. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý výlet. Nádherně jsi ho zdokumentovala jako vždycky. Ten sníh vám dočista závidím.

    OdpovědětVymazat
  12. Luci, nádhera! Mým snem je vidět východ slunce na vrcholu nějaké vysoké hory v Alpách :-) Ale nevím, jestli na něco takového někdy manžela přemluvím. K.

    OdpovědětVymazat
  13. Prachatice nedávno vzpomínal manžel, že je tam krásně. Takový noční pochod za sluncem je skvělý. kdysi jsem za mlada šla na Lysou Horu, ale to byl masový pochod a to už dávno nemám ráda. Takový soukromý výlet je opravdu zážitkový. Fotky jsou nádherné.
    Já už si několik lep pohrávám s myšlenkou zakoupit si nocleh na hotelu Radegast na Radhošti a zažít tam zimní západ a východ slunce. Nemám auto a tak jsem odkázaná na autobus, který odjíždí ještě před západem slunce a do východu tam ještě není. Z Radhoště je krásný výhled také. Já si jen pamatuju na dva východy slunce, které ve mne zanechali stopu. Jeden v Roháčích, když jsme vyšli na túru ve 2 hodiny ráno z kempu a když první paprsky vyrazily za štíty hor, bylo to nepopsatelné. Ale ani snímky nemám, protože tenkrát jsem ještě neměli digitální foťáky a ve foťáku 12 políček a jeden snímek tu nádheru prostě nezachytil a materiálem se muselo šetřit. Druhý východ jsem prožila v Beskydech na Kohutce při nočním pochodu z Valmezu do Valmetu. 108 km na jeden zátah. A ten východ slunce s odpočinkem a výměnou ponožek, to bylo jako nasávání nových sil. Dnes na stará kolena už mi nezbývá než vzpomínat nebo se někam nechat dovézt. Přeju ještě mnoho tak krásných chvil.

    OdpovědětVymazat
  14. Tady si někdo výletuje blízko nás a ani nenapíše :D
    Ale koukám že jste si výlet nádherně užili, pozorovat východ slunce a červánky je vždycky tak krásné.
    Jo a na fotkách ti to sluší, i s těmi rozfoukanými vlasy:D
    My to máme na Libín necelých 20 km. Také se nám tam moc líbilo, akorát jsme tam byli v létě a všude bylo plno lidí.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)